mandag 31. mars 2014

På besøk hos Tove Skjelvik m familie på Eide 29 mars

En flott lørdag :) Tidlig om morgenen tok jeg med meg Ayliz og Zaxon, og startet til Ålesund. Jeg skulle dit for å hente hjem Chamiilon`s Eyecatcher "Lexi", som har bodd der i ett år. Eieren tok kontakt med meg tidligere i uke, og fortalte at hun måtte ta den tunge beslutninga å gi Lexie fra seg. Det var en veldig fornuftig beslutning, forholdene tatt i betraktning. Lexie har hatt et godt og fint hjem der frem til nå, men enkelte ganger skjer det noe i livet som gjør at man må forandre på ting.
Det var veldig koselig å komme frem til Ålesund og treffe eieren og familien, og Lexie var så tillitsfull og så glad jente. Hun er så sosial, trygg og harmonisk, så det var ingen problem å ta henne med hjem.
 
På vei hjem fra Ålesund kjørte vi innom Tove og familien på Eide, for å hilse på. Se så flott hage Tove har. Her får alle hundene litt godbiter.

Tove og Silje Marie med alle hundene. Ayliz og Zaxon som var med meg hjemmefra, og Lexie som jeg hentet i Ålesund. I tillegg deres Teo og Cayzi.

Silje Marie har hundetekke så det holder. Hun er så flink med dem. Her er det Zaxon som vil ha nærkontakt.

Lexie slo seg til ro med de andre hundene med en gang. Hun løp rundt og koste seg som bare det. Selv om hun er vant til å bo alene som hund, så har hun ingen problem å tilpasse seg i en flokk.

Ayliz stilte seg så fint opp her, så jeg måtte bare ta bilde.

Samme her. Hun har så flott holdning Ayliz.

Alle tuppelurene.. Nei da. Her er det fem stykker tibber som er på godbitjakt.

Ayliz og Lexie har allerede funnet tonen.

Nydelige Cayzi mora som har et så fantastisk hjem hos eieren sin Silje Marie og familien.


Ingen kommentarer: