søndag 4. desember 2011

Tur i skogen 4 desember

Først må jeg bare si, at jeg er veldig imponert over meg selv som legger inn bilder samme dag som jeg har tatt dem. Ikke verst det gitt, for som oftest er det "årgangssbilder" jeg legger inn:)

I dag ble det en tur i snøen og inn i de dype skogene for å lete etter edelgranbar. Miika, Molly og Elin er selvsagt med på ferden.

Lille Nina også så klart. Hun koste seg skikkelig på tur.

Titt tei. Jaggu er det ikke Molly vi ser her mellom greinene.

Miika skulle virkelig fått prøvd seg på blodspor. Han lukter alt og er det noe som ligger på marken, så finner han det garantert. Bjørn har lyst å prøve han litt på det til sommeren.

Nina fikk sitte på traktoren sammen med pappaen sin. Det var greit å ha noe vi kunne frakte granbaret hjem med. Vi har skogen full av trær og mye av det skal være edelgran, men det var ikke så enkelt å finne noe i dag.

Jentene i snøen. Nina, Elin og Molly.

Miika ute på vandring igjen.

Sååå artig å få springe litt fritt. Uvanlig mye fart på jentene her. Miika er den som kan vandre litt når han går løs. Finner han noen gode lukter, så følger han det. Molly og Elin går helst og tusler i hælene mine, så derfor var det artig å se at de ville løpe skikkelig i dag.

Godt å ha traktorspo å gå i både for kortfotat menneskebarn og for kortfotat tibber.

Nina stortrives. I dag har hun laget snøengler og "bakt" snøkaker. Molly er ikke langt unna.

Ingen kommentarer: