søndag 24. januar 2010

På trilletur med Marit og Nina

Lørdags formiddag måtte vi trille en tur med lille Nina. Vi gikk fra Furunes til Festa. En vei jeg har brukt å gå en del med hundene. Eneste trafikken der er hyttefolk som skal frem og tilbake. Forresten så kan det bli mye trafikk av det for det kryr av hytter der oppe i alle størrelser.

010 (1140 x 760)

Marit som triller vogna og jeg som holder styr på hundeflokken når vi går, men for anledningen så fikk Marit ansvaret for alle. Må jo bli slik når noen skal fotografere.

002 (1140 x 760)

Nina koser seg stort når hun får bli med på tur. Hun hadde bare såvidt tid til å ta seg en lur, for det var mye artiger å se på det som skjedde rundt henne.

015 (1140 x 760)

Utsikt ut mot Dindalen. Det var så fine bomullsskyer. Som det vises på bildet var det overskyet og vi så ikke noe til sola, men det gjør ikke så mye når det er opphold og bra temperatur.

018 (1140 x 760)

Miika og Lona. Greit å gå her for det blir litt sosialtrening også. Jeg bruker mest å gå tur hvor jeg får skogen og fjellet for meg selv, men her treffer vi andre folk og hunder også.

022 (1140 x 760)

Hjemme igjen. Nina har fått sin første fjernstyrt bil hos onkel Martin. Hun var så fornøyd med seg selv og skrattet høyt når hun fant ut hvordan den fungerte. Sikkert ikke så lett å forstå at en bil som er en meter unna rører på seg når du trykker på en knapp:) Det er tydelig at hun var stolt av seg selv, for når pappa Thomas kom for å hente henne hadde hun ikke tid til å hilse på han med en gang. Da krøp hun rett bort til bilen og fjernstyringen og viste han hva hun kunne. Det stolte blikket hennes når hun så opp på han:) Ja de er deilige de små.

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Så herlig det siste bildet av Nina var:)) Ja, de er deilige:)

Tur og søvn ja...Tobias sovner ikke hvis Major er med. Han skal følge maed alt Major gjør og holder på "å le seg ihjel" Skrakkler:)
Jeg har hatt noen turer med Major og barnevogn alene...da går jeg konsentrert!! Barnevogner "nå til dags" har jo ofte bare 3 hjul, hvor stødig er det når du har en sterk hund og holder ei hånd på vogna? Gått bra men savner det 4. hjulet:)
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

Kristin sa...

Skjønner godt at Bestmor er stolt av den lille flotte jenta:-)