lørdag 20. desember 2008

Gratulerer Gunvor, Emil og Sara

Ja i dag fikk jeg veldig artige nyheter. Gunvor, oppdretteren til Miika og Lona er ute og reiser sammen med Emil og Sara. De er i Vilnius i Litauen på utstilling, og har fått kjemperesultater der. Emil ble BIR og Sara ble BIM. Begge ble Vilnius Vinner og Champion. Dette er så fortjent Gunvor, jeg er så glad på dine vegne. Måtte selvsagt pynte opp bildene nå siden det snart er jul:) Emil som er Lona sin pappa ble BIR, Vilnius vinner og Champion i Litauen i dag. Gratulerer masse og både datter og matmor er veldig stolte. Sara som er mamma til Miika ble BIM, Vilnius vinner og Champion i Litauen i dag. Sønn og matmor er ikke mindre stolte av henne. Gratulerer masse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, så bra. Grattiser herfra også. Men så var det pene hunder også ja. Fikk du baka hundekjeks? Det er kun det jeg har baka til jul jeg. ;-) Blir jul allikavel..

Anne-Berit sa...

Det var fantastisk,gratulerer til dem.Jeg kommenterte litt lengre ned her også mens jeg var i gang.Ha en fin lørdagskveld og 4.søndag i advent!

Anonym sa...

Takk for kommentar. Her finnes ikke en snøflekk. Kuling fra vest og regn nå i kveld. Men koser vi oss? Moillkosing her. Hodelykt etter kl. 15:30 er et must. Major er litt mørkredd, holder seg i nærheten.. Kos deg videre i romjula..