torsdag 20. november 2008

Litt varierende vær i dag

Det har snødd veldig mye de siste dagene, men her er det litt blå himmel. En kan se at det fyker litt i skogen. Naturen og været er ganske fantastisk. Her hvor jeg står er det helt rolig, ikke et vindpust. I skogen litt lenger opp ser en at det er skikkelig snøfyke. Jeg er egentlig glad i litt "vær", i hvert fall når jeg vet at jeg har et tak å krype under når jeg ønsker det. Som Finnmarking er en vant til noen skikkelige stormer, og jeg har ikke noe i mot det. Det er kommet en god del snø ja. Jeg har bestemt meg for at hundegården ikke skal snø ned i år, så jeg har et skikkelig kjør med å fjerne den etter hvert. I dag har jeg vært ute minst fire-fem ganger og måket langs gjerdet. Jeg liker ikke å slippe Lona ut for seg selv ennå, så jeg kombinerer snømåking med hennes tisse og bæsje turer:)

Ingen kommentarer: