lørdag 11. oktober 2008

Tre nydelige sofatibber

Er det noe rart at jeg er en stolt Tibbeeier.

4 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei,gratulere med lille Lona.Så nydelig ei lita snuppa du har fått deg.Veldig lik Miika i farvene.Blir nok ei lita stjerne det der,allerede flink både på bordet og med å gå i bånd.Må være en fantastisk oppdretter du har fått henne og Miika fra.Kan tenke meg at det er full rulle når de begynner å leke alle tre.Her er det iallfall veldig viltert når Titti og Toya slår seg løs.Du må bare kose deg masse med alle hundene nå mens du har fri.Klem fra Anne-Berit:o)

Elisabeth`s Tibbe Blogg sa...

Hei..
Må bare skrive å si . At det er noe fine bilder du har tatt av dine tibber.. Jeg har laget denne Bloggen pga at jeg ikke får oppdatert min hjemme side..
Men jeg håpe det snart vil ordne seg.. Nå har jeg lagt inn deg her..
Hilsen Elisabeth

Kristin og Ponya sa...

Hei, for et nydelig trekløver!! De kan det der med å posere disse tibbene. Akkurat som om de vet når du skal ta bilde av de??
Nydelig frøken du har fått deg også. Kanskje Lona og Ponya møtes på en eller annen utstilling en dag??

Anonym sa...

Hei Bente. Tusn takk får den fin turn såm du, Miika, Chanti å e ha uti Dendaln idag. No ha e studert jæmmesian din, å dæm æ jammin fin. Ta kan du. Håpa du å dine fæ en fin laudagskvæl:-) Marta.