onsdag 28. mai 2008

Tibbetreff i Ålesund 24 mai

I forbindelse med utstilling i Ålesund 25 mai, fant vi ut at det hadde vært artig med tibbetreff samtidig. Kristin og jeg leide oss hytte på Volsdalen Camping, og der hadde vi det bra. Vi kom dit fredags kveld, og etter å ha pakket ut og gått tur med hundene var vi i sengs i 01:30 tiden. Men, med Chanti på tur blir det gjerne ikke så mye søvn desverre. Han er veldig urolig og pistrer mye første kvelden. Jeg må bare innrømme at jeg tenkte sterkt på at dette var siste gang han fikk være med på tur. Men når morgnenen kommer og selv om det blir lite søvn, er det glemt da:-) Jeg hadde bestilt fint vær til helgen men hadde ikke fått det bekreftet, så vi var kjempe glad da det ble slik. Kristin og jeg satt lenge på terassen og koste oss med frokost, gikk lang tur med hundene og hadde det bare herlig. Etter hvert gikk vi en tur i hallen og så på de som stilte lørdag. Vi taff mange hyggelige mennesker, og det var utrolig mange som var nysgjerrig på tibber og gjerne ville vite mer om dem.. Vi var hjemme på campingen til kl 14:30 for å gjøre oss klar til tibbetreff. Chanti og Miika storkoste seg ved sjøen. Her er nesten hele gjengen. Det kom til noen etter at bildet var tatt. Vi hadde det helt topp, og ble kjent med mange nye tibbeeiere. At vi tillegg var så heldig med været, slik at vi kunne kose oss med grilling var bare helt herlig. Litt nærmere presentasjon av tibber og eiere, i hvert fall på bildet. Må bare innrømme at jeg ikke husker hva alle heter. Er ikke så god på navn akkurat. Dette er iallefall Monica Iren fra Stranda. Hun har med seg broren sin, og to herlige tibbegutter som heter Aron og Nicko. En liten tur på stranda er godt både for to og firebente.

Ingen kommentarer: