onsdag 25. februar 2015

Shani, min røde nydelige tibbejente.

Shani har en nydelig rødfarge. Veldig spent på hvordan hun bli som voksen. Her er hun 15 uker.

Fine lille rampejenta. Det betyr veldig mye for meg å ha denne datteren etter godgutten min Miika.

Jeg var så heldig at jeg fikk kalle henne (Leirfossen`s) A Gift From Miika, for det er hun virkelig. Navnet Shani er Gresk og betyr gave, så det passer også bra.

Lille trollet :) Hun er i rette rampealder for tiden, men du verden så sjarmerende også.

Ei rolig stund :)

Hun går nesten i ett med parketten på gulvet.

Det er litt vanskelig å si hvem denne jenta er lik. Jeg trodde kanskje det ville være mamma Mali, men jeg syntes faktisk hun ligner litt på kusine Ayliz i den alderen. Kanskje en blanding av de to. Nydelig er hun i hvert fall :)


Ingen kommentarer: