fredag 25. desember 2009

I begynelsen av Desember laget vi dørkrans

Av en eller annen grunn har denne måneden vært veldig travel. Kan vel skylde ei viss julehøytid:) Jeg er jo slik at jeg gjerne vil holde på tradisjoner med å bake julekaker selv i stedet for å kjøpe de på butikken. Rasten av familien vil ha det på samme måte, så Marit ordnet en fremdriftsplan til meg så jeg skulle bli tidsnok ferdig hehe.  Hun var flink å hjelpe til selv også da:)

Men litt tid til kos har en jo alltids. Vi i Hagelaget på Oppdal arrangerte et juleverksted for medlemmene hvor vi lagde hver sin julekrans. Vi har masse edelgran i skogen og jeg har noen i hagen også, så de ble ribbet for greiner for å bli til pynt. Jaggu bra en har det selv, for du verden så mye som gikk med til alle deltagerne.

011 (1140 x 760) 012 (1140 x 760)

015 (1140 x 760) 016 (2)

Her er noe av resultatene. Flinke alle sammen.

173 (1140 x 760)

Og slik ble min da:) Ikke så aller verst til å være første gang egentlig hehe. Ble litt av den lubne sorten.

Ingen kommentarer: